سیستم ماتریکسی جدید- کسب درآمد تنها با ثبت نام در سایت paidtologin
در این سیستم 9*9 هر کسی میتواند با سعی و تلاش به مبلغ 387 میلیون دلار برسد با مطالعه دقیق مطالب و فقط هزینه کردن 10 دلار پرفکت مانی میتوانید به درآمدی بیش از 1000 میلیارد تومان برسید. یعنی میتوانید یک مولتی میلیاردر شوید

آمار مطالب

کل مطالب : 11
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 86
بازدید سال : 158
بازدید کلی : 4145

باسلام دوست عزیز.انشاله چشم







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 4145
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امیر ماتریکسی
تاریخ : جمعه 25 مهر 1398
نظرات

 

 


با سلام. دوستان در این پست میخوام یه سایت ماتریکسیو بهتون معرفی کنم که به جرات میتونم بگم جزو اولین نفراتی هستم که تو ایران عضو این سایت شدم. این سیستم مثل فیدر ماتریکس، به صورت ماتریکس تکثیرشونده هست و هر کسی که عضو میشه باید n نفرو با خودش بیاره و این چرخه همینطور ادامه پیدا کنه، اما دو تا تفاوت اساسی با فیدر ماتریکس داره.

1. نیاز به پرداخت پول نیست و تنها کاری که باید انجام بدید اینه که ثبت نام کنید و n نفر(هرچه قدر در توانتون هست) زیر مجموعه بگیرید، اما یادتون نره که هم خودتون و هم زیرمجموعه هاتون
 هر روز یبار سایتو باز کنید و حسابتونو ببنید تا پورسانت بهتون تعلق بگیره. خیلی راحته!!!
2. در این سیستم 10 تا لول داریم که اگه لول ها کامل شن واقعا سود خیلی خوبی هر روزه نصیبتون میشه.
3. نکته اساسی اینکه شما میتونید بی نهایت زیرمجموعه مستقیم بگیرید، مثل فیدرماتریکس نیست که از 4 نفر بیشتر شه بره برای لول های بعدی، بلکه زیرمجموعه های مستقیمتون هر تعداد باشن میرن تو لول اول شما، پس اینطور نیست که اگه فعال نباشن ماتریکس بهم بخوره، پس هر چی میتونید زیرمجموعه بگیرید، چه فعال چه غیر فعال، فقط حتما بهشون یادآوری کنید که روزی یبار وارد سایت شن و skip بزنن، همین . . .

از نکات جالب اینکه پرداخت سایت به حساب پرفکت مانی و مینیم برداشت 0.01 دلاره!!! این خیلی عالیه، پس تردید نداشته باشید و هر چه سریعتر با کلیک دراینجا و یا کلیک روی بنر زیر عضو این سایت شید تا در آینده با گرفتن زیرمجموعه های زیاد پول روزانه کسب کنید و هر روز بتونید برداشت کنید. به نظرتون بهتر از این میشه؟

paid to login

در ادامه میخوام توضیحاتی راجع به سایت بدم. با کلیک در اینجا  وارد سایت شید. عکس زیر صفحه اول سایت رو نشون میده 


کاملا مشخصه، شما باید یه ایمیل و پسورد بدید و submit رو انتخاب کنید و وارد سایت شید، یه ایمیل هم بعد از ثبت نام براتون میاد (اگه داحل اینباکس نبود حتما پوشه اسپم رو ببینید) این ایمیل توضیحاتی در مورد سایته، اگه لینکی داخلش بود حتما روی اون لینک کلیک کنید.
تاکید میکنم، هر روز هم خودتون و هم زیرمجموعه هاتون باید یبار وارد سایت شید، و بعد از اون صفحه ای مث صفحه زیر میاد که باید حتما منتظر باشید skip ظاهر شه و روی اون کلیک کنید.



توجه داشته باشید که حتما باید علامت skip بیاد (اگه این اتفاق نیوفتاد خارج شید و دوباره وارد شید تا علامت ظاهر شه) و در ادامه وارد حساب خودتون خواهید شد. تصویر زیر گویای همه چیزه...




اگه به مینیم مقدار برداشت برسید، میتونید روی گزینه My Settings کلیک کنید و وارد صفحه زیر شید، تا بتونید برداشت داشته باشید، که به صورت لحظه ای پول به حسابتون واریز میشه!!!




باید در قسمت EmailPM account شماره حساب پرفکت مانی خودتونو وارد کنید و بعد از تایید روی گزینه Get Paid کلیک کنید تا پول به حسابتون بیاد. فقط دقت داشته باشید این روش توی لولای بالا سود روزانه زیادی براتون خواهد داشت(اگه 10 تا لول کامل شه و فرض بگیرید همه زیرمجموعه ها تو اون روز سایتو یبار باز کردن، تقریبا 140 دلار میاد حسابتون که همون روز میتونید برداشت بزنید!!!!!!!!!!) فک میکنم همه به راحتی میتونن عضو شن، روزی یبار به سایت سر بزنن و کلی زیرمجموعه بگیرن. سوالی بود در خدمتم.

اینم تعداد زیرمجموعه های من تا الان که هر روز در حال تکثیره


سه برداشت اول من از این سایت خوش حساب 



موفق باشید. 



تعداد بازدید از این مطلب: 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








در این سیستم 9*9 هر کسی میتواند با سعی و تلاش به مبلغ 387 میلیون دلار برسد با مطالعه دقیق مطالب و فقط هزینه کردن 10 دلار پرفکت مانی میتوانید به درآمدی بیش از 1000 میلیارد تومان برسید. یعنی میتوانید یک مولتی میلیاردر شوید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود